Vad är det man vill läsa om..

Sitter i min ensamhet och funderar, på det här med bloggar :).
Vad är det man vill läsa om?
Vilka ämnen är det som lockar in läsare mest? 
Vad gör att man som läsare tittar in igen?
 
Min blogg skitskit tråkigt och min bloggtorka har inte riktigt tagit slut än :'(...
Kan inte riktigt få till det med inläggen och känner att mitt liv är så ointressant att det är omöjligt att finna något att
skriva om :D..
 
För mig är mitt liv en resa i mängder av olika känslor, en vardag fylld med jobb, familj, mina djur, mat, städning, tvätta kläder och ett härligt gäng med barn som alla vill ha sin del!
Mitt liv är långt ifrån perfekt, men det duger absolut åt mig :) Men är det just vardagen som man vill läsa om?
 
Vad gillar du min vän att läsa om?
Du som bloggare vad gillar du att skriva om?
 
Nu ska jag ta mina jyckar och gå en promenad och hoppas på att bloggtorkan ger med sig ;)
 
Önskar er alla en härlig dag!
Kramen!
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Hanna Nahlin

Jag gillar vardagstexterna mest! Men det måste vara bilder med annars är det tråkigt :-)


2012-09-04 @ 19:45:23
URL: http://hannasgarden.blogg.se/
Postat av: Ingrid - Mamma till Zelda

För min del så är det helst "vanliga" bloggar jag läser, om vanliga familjeliv som innebär snabbmakaroner till middag ibland och lite skit i hörnen. Sånt som man känner igen sig i! Det är väl ungefär det jag bloggar om också :)

2012-09-06 @ 12:12:50
URL: http://p0llys.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback