Började dagen med..

Att inse att jag glömt bort att inhandla kaffebönor, hemska känsla!! Inget Kaffe = MammaMONSTER is in daaah House!! Noterar att aldrig glömma köpa kaffe igen!!
Det blev en stor kopp kaffe på jobbet istället  och på KIDZ var det full fart från det vi kom till vi stängde och åkte hem, alltid lika kul att jobba när det är mycket att göra. 
 
 
Efter jobbet blev det laga mat och vet inte riktigt vad jag pysslade med för jag vände upp och ner på typ hela köket för att fixa lite middag :D...
Jaja, mat blev det och disken och oredan hjälptes vi åt att fixa till "som tur var" puuh som det såg ut :((.
 
In med busarna i bilen ( glömt lördagsgodiset igen "skäms på mig" ) men det löste vi på BK med var sin mjukglass för en ynka fema var ;).
 
Nu har vi myst och kollar på Fångarna På Fortet och känner att snart är det sängdags för oss alla :)
 
Tack för du tittade in min vän! Lämna gärna en rad så jag kan hälsa på hos dig med ♥
 
Ha en härlig fortsättning på kvällen och kraam på er!
 
 


Kommentarer
Postat av: Natali BLOGGAR om livet med 4 barn ♥♥♥

Men gumman - har du bytt nr? Har försökt att skicka sms


:love::love::love:

Svar: Åh min vän, min telefon är trasig :(( Så har inte fått mina sms :) Men nu ska det funka igen :) Kraaaam
FamiljenKIDZ

2013-04-20 @ 21:39:42
URL: http://www.finest.se/natali
Postat av: Fröken M

Det lät som en TOPPEN dag :)
Kam på dig fining !!



Svar: Tack fina vän <3 och kram tillbaka :)
FamiljenKIDZ

2013-04-21 @ 11:45:46
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback