En klar favorit...

GodMorgon min vän! 
Hoppas du fått sova gott och drömt sött, och att du får börja dagen med ett strålande humör :)
Jag är ingen morgon människa alls, sover som skönast när kl ringer!
 
Undrar just varför det är så? 
Jag gillar att krypa ner i tid på kvällen och somnar oftast gott på max 30min :) Men den sömnen är inget mot den sömnen som när jag stänger av väckarklockan och somnar om tills den jäkeln envist ringer igen! Mumma så gott jag sover :).
 
Är du morgontrött eller skuttar du upp lätt när klockan ringer?
 
Har ni provat Lokas nya smaker?
Om inte ska jag ge er ett tips som ni kan häva i er utan att få den minsta lilla dåliga samvetet!
 
 
De är helt ok alla tre men min favorit är denna och det är inte bara för den är rosa ;)
Utan den smakar som en riktig Jordgubbs milkshake!
 
Vilken är den favorit?
 

Kram på dig min vän och tack för du tittar in till mig :)
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Angela

Älskar den med choklad milkeshake och lime pie är inte dum den heller <3
Puss å kram

Svar: Mums <3
FamiljenKIDZ

2013-04-22 @ 13:14:42
URL: http://www.angelanoa.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback