Fredag igen...

Tänk vad en vecka går fort, känns som om det var söndag typ igår ju :D...
Sista arbetsdagen denna vecka för mig och en ledig helg är kommande!
 
Här hemma ligger en liten sjukling som Pappa snart kommer hem och tar över!
Så långt hann jag på mitt inlägg, innan jag åkte till jobbet :D..Sen glömde jag bort att jag inte gjort klart det :)
Mitt minne är som en guldfisks ;)..
Nu är jag hemma igen och  slappar  i soffan med familjen :)....Det är ju som sagt fredag och då är det Fredagsmys som gäller :)
 
Mirellah var snäll och handlade åt oss idag och jag glömde ju såklart att skriva upp kaffe och kattmat så passade på att göra det när jag skjutsade Fiddelie och hennes kompis Julia till bynn :)
Det blev visst lite kakor också till fredagsmyset "tror det kan räcka hela helgen" ;)..Själv ska jag snart hälla upp en skål med färska hallon och mumsa i mig!
 
Just idag känner jag mig väldigt bortskämd, Mirellah helg handlade mat och Nathalie hade städat tills jag kom hem, Thomas fixat maten och nu är det bara mys som gäller!
Alicia är piggare :)
 
Älskar min lilla stora familj ♥
 
Tänk att vi snart är 11 st!! Helt otroligt underbart ♥
 
Kram på er alla och ha en mysig Fredag!
 
 
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback