Jag håller på att bli tokig!!

Är på span efter en mycket speciell Buffalo och den rackarn är svårare att hitta än vad jag föreställt mig :D
Men så är ju världen ganska stor även om den ryms på en dataskärm i detta fall ;)..
 
Jag har fått hela familjen att engagera sig i något jag har som hobby :D Vara på jakt efter en barnvagn ( nu får jag ju nytta av min hobby -När jag åter igen behöver en barnvagn :D ) 
 
Men jag börjar tro att jag kommer ha mer tur om jag inhandlar " hmm, kom på att jag köpte faktiskt en triss i lördags" och skrapar en triss lott än fortsätter detta letande efter Bugaboo'n som är gömd någonstans i världen!
 
 
Vill du med bli tokig i huvudet av att leta Buffalo, så bli vän med Bugaboo på facebook så kan du vinna din alldeles egna Bugaboo Buffalo!!
 

Om du vill ha en Bugaboo Buffalo och inte har tålamod att leta, så vet ni var ni ska köpa denna pärla ;)
 
Kraaaam på er!
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback