Två timmar blev visst hela dagen...

Skulle bara jobba en kort stund....Meeeen, det blev som sagt lite längre än så :D.
 
Nu ligger jag och tänker i soffan med några av barnen runt omkring, funderar på att baka något gott.
Bara för att hålla mig vaken, är så sjukt trött och vill helst bara krypa i säng.
Det är nog dessvärre ett par timmar innan jag får lov till att sova :).
 
Imorgon är vi lediga och ska bara lata oss "tror jag" ♥
 
Hittade lite bilder på mina busar, tänk vad åren går fort!
 
Hoppas du haft en härlig dag!
kram
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback