Det finns alltid en ledig famn ❤

Vi lever i en bebisbubbla här hemma, myser med vår lilla Junie och hennes syskon ❤ Det finns alltid någon som har en trygg famn att tillhanda hålla till lillasyster 😊

Livet skulle vara perfekt nu, men tyvärr slåss min bebisbubbla av saknaden och sorgen min älskade Morfar lämnat efter sig. Jag vet att han fått leva ett långt och toppen bra liv inte alla förunnat att få 90 år 2 mån och 25 dagar på jorden och vad jag vet lyckliga dagar ❤.. Saknaden är lika stor för det, ingen Morfar Jonny och ingen Morfar Kalle gör så ont i hjärtat ❤..

Vi har bestämt att vår lilla bebis ska få namnet Junie dels för det påminner om Jonny som Min Pappa och barnens Morfar hette och sen har jag en favorit låt som alltid fått mig att tänka på min Morfar och den heter En dag i Juni ❤

http://youtu.be/leT2MiPCQLs

Det var dag i Juni, då när sommaren är som bäst. Hon dansade för Morfar som hon gilla allra bäst ❤...



Kommentarer
Postat av: maggan Ström

Å va hon ser fin ut. lilla Junie, å vilka snälla syskon som avlastar mamma ibland! Kram till er!
Maggan


2013-08-13 @ 17:52:00



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback