Du ger mig kraft ...

Lilla Junie du ger mig den där extra knuffen att våga känna glädjen mitt i sorgen. Du kan inte med ord säga det till mig, men jag vet!

Du är en liten del Morfar Jonny och en även en liten del av Morfar Kalle på det viset finns de kvar hos oss ❤

Precis detta kan jag även se alla våra barn!

Det finns en sådant starkt band mellan oss alla som ingen inte ens döden kan skilja oss från och det är kärleken och alla fina minnen. Det kan ingen ta ifrån oss och där finns ni alltid kvar!

Saknar er båda Så oändligt mycket ❤❤



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback