Lilla Junies första dagar ..

Har bara dåsats förbi, vi är kvar på Special BB liten mår jättebra, det är gamla Mamman som tar lite längre tid på sig att repa sig 😝

Jag som brukar vara ute och gå samma dag som jag fött typ☺

Inte lustigt kanske att jag är klen, när man får magen blir uppsliten på en sekund!
Morfar min sorg och saknad efter Morfar och oro för mina nära och kära på det..

Vår lilla är helt underbar och får bli vår glädje mitt i sorgen ❤

Har haft så trevligt sällskap, Thomas är med mig hela tiden och Robin och Amanda har varit två gånger, Fiddelie med och Mamma och Kaj Tack för ni är så söta allihop ❤



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback