Nu min vän -behöver jag din hjälp!!

Jag har nämligen bestämt mig för att " sluta vara en tjockis " .. Lättare sagt än gjort säger mig min erfarenhet!

Har en son som vet hur man gör och han ska hjälpa mig, men min fråga är kan man banta/ gå på diet när man ammar ?

Kanske får jag fortsätta med långa promenader och utesluta sötsaker på vardagar!

" jag har en dag i veckan som jag äter vad jag vill "

En del kallar det fusk, jag en morot för att klara de övriga dagarna 😘

Nu ska jag göra något jag tror jag kommer ångra ... Men vad tusan!!

HÄR KOMMER MINA FÖRE BILDER!
" efter bilder kommer senare "

Har ni några bra tips för att gå ner i vikt 😍

Kram på er!



Kommentarer
Postat av: Margaretha Ström

Hej, beror på hur du menar mä å banta?? man kan röra på sig lite mer än vanligt och äta mer grönsaker och mindre sött! Man kan ta morötter å gurka i stavar och dippa i creme fraiche på fredagsmyset och äta små tomater istället för godis, jättegott! Tror inte det är bra att hårdbanta när man ammar, då försvinner nog mjölken snabbt1
det finns så mycket nyttigt å ersätta sötsakerna mä och ät ofta men lite, då får du ett jämt blodsocker å blir inte sötsugen! Lycka till, Kram Maggan

2013-08-29 @ 11:34:31



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback