☀ 🏊Sol och bad👙 ☀

Alltså vad varmt vi har idag, luften är helt klibbig ju!!

Tur det finns bot på det hela, bada bada och bada!!

Jag gillar sol och värme, bad och glada barn!! Undra om man kan få allt det på en och samma gång 😃 Jag tror allt vi fick det idag " en stund allafall " 😘

Nu är det tal om åska, och kanske kan det behövas lite regn o åska men sen får det gärna bli sol igen!!

Rackarns bananer idag har jag gått över 13 dagar!! Ge mig min bebis nu 😍

Thomas tog lite bilder på magen idag. Ihop om att nästa gång är det lilla pyret utanför magen 😃 börjar tro att hon vill vara kvar lika länge som elefant bebisarna 😘..

Kram kram på er alla!



Kommentarer
Postat av: Margaretha Ström

Väntar med spänning, ha det bra!


2013-08-03 @ 17:21:30



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback