Sommarlovet rusade förbi -Nu är det åter skoldags!

Nu är sommarlovet slut och skolan börjar åter igen, upp med tuppen och rutiner måste bytas från sovmorgon och slöa dagar som man kan ta lite som de kommer!

Vemodigt och ändå bra på samma gång, vill ha dem alla hemma hela tiden men lite lugn med bara lilla Junie är inte tokigt det heller 😊

De kommer ju hem direkt efter skolan så vi hinner umgås en hel del ändå 😀

Eddie börjar Ettan idag så Thomas följer med honom första timmen, jag blir hemma med lilla bebben ❤ Känns konstigt då jag varit med alla år innan. Men tycker nog Junie är lite för liten för så många nya intryck som det skulle innebära på skolan - Hon är ju trots allt inte två veckor än lilla hon ❤
Pappa duger säkert lika bra, bara jag som är löjlig och känslig " för Eddie har inte sagt ett ljud om det " 😝😍

Kram på dig min vän och ha en bra dag!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback