Min älskade Morfar min bästa vän dagen efter han genomgått en stor hjärt operation, så pigg min hjälte <3
Eddie o Morfar Kalle Bästa vänner, så här kunde de sitta hur länge som helst. 
 
 
 
 
 
Här har Pappa Årets-företagare nålen på sig, så stolt han var över den.
 
 
 
 
 
Skål, så lyckliga vi var när vi åkte på våra resor ihop, en gång om året och idag är jag lika tacksam för dessa resor- Som jag var när vi var på dem. Det är alla minnen som är det som är värt mest när man förlorat en väldig kär familjemedlem <3
 
Min starka Farmor- Visar musklerna, vi hade så roligt och som vi skrattade <3
 
 
 
 
Den här bilden älskar jag på Mormor o Morfar, minns den så väl det var julafton och inga sorger fanns.
 
Tänker på er så många gånger var dag, vill inget hellre än att allt skulle få vara som det en gång var.
Men jag kan ta all sorg och saknad- för jag är så oerhört glad att jag fick ha er i mitt liv.
Min dröm är att vi någon gång ska åter få ses igen 

 
 


Kommentarer
Postat av: lotta bäckström

Fina ord, vännen. Din morfar o din pappa va helt
underbara människor. O säkert din farmor oxå som jag inte träffat. Framförallt din morfar hade jag många trevliga samtal med under mitt år på karlzons när han kom o hämtade lunch. Kan säga att jag saknar honom jag oxå. Många kramar till dig o din familj. Jag önskar er en riktigt trevlig jul. O tänk på att de dina alltid är med dig.

Svar: Tack fina du och jag önskar dig med en God Jul och ett gott nytt år! 🎅❤🎄
FamiljenKIDZ

2013-12-20 @ 00:28:16



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback