Granen står så grön o grann i stugan ..🎄

Som ni förstår av min rubrik, så har vi nu en grön grann gran klädd i glada färger här hemma med mysiga ljus.
Barnen och Thomas har haft helt fria händer och klätt den så fint!
Själv fick jag titta på ( hungrig bebis )

Mycket blandat i vår gran- från glaskulor i glada färger till pyssel barnen gjort själva!
Får ni klä er gran eller hjälps ni åt?


Min Mamma kom förbi, med bästa presenten ❤

Vi som inget skulle köpa 😂😍❤
Har jag inte bästa Mamman i världen ❤
Vi hann förbi och blev kvar hos Mormor till kl 15:30 så vi hann med både frukost och middag och eftermiddags kaffe 😘

❤🎄🎅
Lilla underbara Fiddelie!
Gav Mamma en helt underbar tröja i förskotts julklapp!!
Lilla hjärtat love you ❤

Är ja inte världens mest bortskämda Mamma ❤


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback