Nu är det JUL igen 🎅🎄🎅

Vi har haft lilla Julafton ikväll, med gott fika, julgodis och barnen har fått öppna några julklappar!

Det blir så stressigt imorgon innan vi ska  bege oss till Mamma och fira Jul!
Vi har varit hos Mormor med lite julgodis och tog med mat från BurgerKing som vi åt hos Mormor ❤
Vi blev som vanligt kvar länge, vi har så roligt och då går tiden fort 😊
Känns tungt att hon sitter ensam imorgon 😥 men det är hennes egen vilja- ❤

Nu tror jag gröten svalnat så jag kan ställa in den i kylen!
20-portioner som ska med till Mamma imorgon 🎅🎄🎅

Jag har fått en till julklapp av gulliga Mirellah ❤

Tack underbara barnet mitt!
Love You ❤

GOD JUL ALLA!!
🎅🎄🎅


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback