Ojoj- blev visst ett blogg avbrott!!

Vad kan jag skylla på?!
Jo min vän:

- Jag har röjt och slängt gammalt skräp, rensat garderober och små barnens rum!


- Igår var vi på Kidzshop och hälsade på speedway stjärnan Linus Sundström, så otroligt trevlig ung man!
Han skrev autografer till barnen som var så blyga att de knappt vågade ta emot dem 😄.
Amanda fixade ansiktsmålning och Kidz  bjöd på korv med bröd!
De hade ordnat allt så bra!
Efter vi vart på Kidz gick jag vidare och stannade resten av dagen hos Mormor ❤


Fredagen röjde vi på ovanvåningen och Thomas o Robin bjöd på utsökt middag!
I torsdags försökte jag fota min lilla tomtegumma ❤


Men det gick inte så bra 😍😄😘
Den fina klänningen har hon fått av Mormor sin ❤

Jo så att det är vad jag har som ursäkt!

Hoppas ni haft en mysig Lucia och en trevlig helg!

Kram


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback