Tog en bloggfri dag ..

För att bara njuta av mina barn, datorer och mobiler i all ära- Men fy vad de tar tid som man oavkortat ska ge sina barn istället!!
Galet som det blivit!!
Vad kan rimligen vara viktigare än våra barn vänner ?!
- Inget såklart och då ska de inte behöva slåss mot en dator, iPad, iPhone eller någon annan mobil!! 


Vi hade en toppenbra Jul, först hemma och sen hos Mamma ( mer bilder kommer sen, då de sitter på minneskortet ännu 😘 )
Jag fick mest paket av alla i år 😍❤

Helt underbara paket!
Är så glad för dem alla, vilka barn jag har- Är rörd till tårar bara jag tänker på allt fint jag fått!

❤❤❤

❤❤❤

Junies första Julafton- hon lekte ivrigt med paketpappret och av mängden julklappar!
Lilla hjärtat mitt!
💗

Jag är så lyckligt lottad med de mest underbara älskade barn man kan drömma om!!
Älskare er alla så mycket som någon kan älska någon och lika mycket till!
❤❤❤

Önskar er alla vänner en fortsatt fin helg!
Kram!


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback