Bästa kvällen på väldigt länge!!

Vi har tillbringat kvällen hemma hos min Mamma :)... Med skratt, god mat " väldigt god mat " kan inte minnas att jag varit så här mätt tidigare :D..Tittat på Mellon :)

En trerätters med fint gjorda menyer, som Fiddelie och Ronja gjort!
De har jobbat med maten hos Mormor halva dagen ( duktiga tjejer alla tre ❤ ).

Vi fick fina presenter allihop också, som jag glömde hos Mamma:(( Får hämta dem imorgon :)

Vi har haft jätte trevligt och jag vågar säga att det var bästa kvällen jag haft på mycket, mycket länge :)

Tusen tack min fina Mamma!
Älskar dig!



Kommentarer
Postat av: Fröken M - Vinn en barntallrik från Silly !

HÄRLIGT, och guuud va mycke gott !!
Det är helt klart hos ER man ska äta lördagsmiddag !! Kram

2013-02-17 @ 09:44:00
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Angela

Oh vad mysigt vännen, det var ni väl värda!!
hoppas allt är bra med dig, var ett tag sedan man hörde av dig.
Kram

2013-02-25 @ 11:34:41
URL: http://www.angelanoa.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback