Jag rockar inte...

På det här med att blogga ännu tyvärr, och även fast jag ser att ni inte gett upp om mig ( tack underbaringar för det ) och jag lovar att jag kommer tillbaks med buller och brak när tiden är an 😊

Jag läste något kul häromdagen, att alla vi som älskar heavyMetal är lite smartare och som jag vill tro det ( jag tror på det på riktigt bara så ni vet- det var faktiskt forskare som upptäckt detta i en undersökning de gjort ), nu kanske jag kan få sambon min att släppa 80-tal och dansband för att njuta av mina favoriter istället " 😉...

Lite mat måste jag ju ha med också och idag blev det piroger och självklart hade jag hjälp i köket som nästan alltid ❤.

Kram ni alla fina!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback