Nu så..

Har jag snart gjort mina måsten för idag!
Tvätten är i fullgång och golven nyskurade. Doften av rent sprider sig i vårt hem, nu fattas det bara en ny bukett med tulpaner så blir det fredagsmys även imorgon :)...
Fick en vacker bukett för två veckor sen av min Mamma som jag bara byt ut tulpanerna i ( sparat det gröna, eller vad säger man om extra piffen i buketten ) hursomhelst så är det lite tomt i vasen med bara det gröna :) Eller vad tycker du? :)..

Nu ska jag fortsätta med att lägga ut Teutonia 2013 på Kidz, det tar aldrig slut, hur många design som helst och mängder av vagnar och tillbehör :D Får se hur långt jag hinner idag :)

Kram, kram!



Kommentarer
Postat av: Caroline, längtan efter fler barn!

Måste vara roligt att få jobba så med vagnar, har själv gått och blivit sugen på en donkey men nu när jag inte fått pengar på 5 månader är en ny vagn bara att glömma, men det känns som en donkey skulle passa bra nu när vi vill ha syskon! :)

2013-02-07 @ 14:28:35
URL: http://caroliinea.vimedbarn.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback