Ska jag -Eller, ska jag inte?

Ibland är jag så sugen på att börja blogga på riktigt igen, det är ju himla trevligt att kika in här och se alla goa kommentarar ni lämnat ♥ Lovar att svara på dem alla :)
 
Ska sanningen fram så har jag faktiskt mått bläääk, inte haft ork att tänka på mer än det mest nödvändiga.
Mina busiga och för det mesta glada barn ♥.
På att vardagen ska fungera så bra som bara möjligt är, jobba och se till att det finns mat och rena kläder.
Läxor ska göras i tid, disken och inhandling av mjölk m.mm.
Hemmet får inte förglömmas, ingen mår bra i röra och att behöva leta efter mössor och vantar på morgonen när det redan är lite så där galet stressigt att komma i tid till bussen. Gympapåsar ska med rätt barn på rätt dag ;) Ja ni vet vad jag menar tror jag :)
Att försöka se glad ut och försäkra sig om att man inte får släppa taget ( det lilla jag har kvar att hålla i )för då förlorar jag mitt förstånd totalt, kräver sitt det med.
 
Enkla saker för de flesta och så även för mig ( när jag mår ok ) men när man är som en trasa blir alla dessa ting som små hinder som alla måste klaras av och all energi förbrukas på några timmar. Hornen växer i pannan och det finns ingen i hela världen som har så mycket att göra som jag, stackars lilla ynkliga jag!!
 
Har tappat räkningen på vakna nätter, trötta dagar där jag bara längtar efter att få sova, för att gripas av panik med tanken på ännu en sömnlös natt!!
 
 
Det finns bara en som kan ändra på hur jag mår, och det är jag själv!!
 
Kanske är det just idag som är den dagen!!
 
Vad tror ni, att leta efter rätt dag kan ju ta hela livet och det vore ju trist att missa alla dagarna fram till dess :D.
 
 
Time for change!!
 
Change 
Now it's time for change 
Nothing stays the same 
No it's time for change 

I'll change 
I'll change 
Not tomorrow but today 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback