Busiga barn behöver rastas av...

Men inte blir de nödvändigtvis lugnare för det!!

Idag har de busat så gott som hela eftermiddagen på BILL OCH BULL och trötta blev de " en stund " tanda gnissel och elände trots att de fått leka ochbha kul gissar jag på var trötthet 😀

Nu sitter jag och Fiddelie i soffan och tittar på små genier och de andra i sina sängar ( hoppas de somnar snart, för jag är bara sååå trött ) ..

Inte konstigt kanske, för nu har jag städat klart allt som jag skulle gjort idag ( innan vi fick frågan att följa med till Bill o Bull ) såååå skönt!! Nystädat och doft av Ajax och klorin, inga smulor samt tomma tvättkorgar!

Nu saknas bara värkar, vill få vår lilla bebis nu 😘 BF + 6 imorgon går jag in i V 42. Nionde barnet och aldrig gått över innan!! Galet galet!!

Kram kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback