Godkväll min vän...

Här sitter jag i soffan och njuter, det är klart... Nystädat och det doftar Ajax och klorin ( är tokigt besatt av dofter som ex klorin ) så här torkas handfat ofta med klorin ☺..

Det sprider sig en svag doft av ren tvätt och sköljmedel från tvättstugan också " jag är ifatt med tvätten med 👍.."


Just nu känns det så bra, nu är jag klar och liten koooom nu!!

Alicia och jag tog lite bilder precis nyss, lilla Alicia sa att det ser verkligen ut som det är en badboll i min mage, stackarn såg en liten stund riktigt orolig ut 😀..

Tänk om det är sista magbilderna denna gång, är ju trots allt i V 39+ 3 😜..

Kraaaam alla!!




Kommentarer
Postat av: Angela

Finaste ni ♥
Hon kommer med vagnen på måndag!
Kram

:love:

Svar: Hoppas det :) Hon lurade mig igen idag :D Andra gången nu, så nästa blir tredje gången och då bara måste hon komma <3 Kraaam och tack igen finaste du <3
FamiljenKIDZ

2013-07-18 @ 23:19:17
URL: http://www.angelanoa.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback