Mina dagar är så lika...

Var dag är den andra lik just nu, vi sover lite längre vanligt, äter frukost lite senare än vanligt.. Umgås med barnen och kollar Facebook lite då och då..
 Hämtar posten som idag innehöll så söta skor från ett företag jag ska ge er länken till sen.. Helt bedårande små skor till vår lilla bebis 💗 Tack snälla blir så glad när jag får små överraskningar med posten ❤..
Eddie hjälpte mig mer än gärna att öppna paketen 😊..

Fick en jättefin tavla som Fiddelie målat idag med ( min fina Bugaboo Donkey hade hon målat av ) min lilla konstnär ❤..

En sväng till Kidz blev det även idag " svårt att hålla mig borta " 😀..
 

 

Sen hem och laga mat, raggmunk blev det idag 😊

Efter disk och plock sitter jag nu i soffan och önskar att få värkar!! Som jag längtar!!😍

Ja ni hör samma sak var dag 😃 Men inte så dumt det heller 😉

Kraaam på er!!

 

 

 



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback