Nu har jag fått ...

Ett sista datum, nu vet jag att väntan inte blir längre än dessa dagar!

Även om det känns som en evighet, är det inom räckhåll!

Tänk vi som trodde på ett junibarn får nu ett augusti barn 😀 Som det kan gå 😊 ...

Idag var min Goa barnmorska tillbaka och jag kände mig så mycket lugnare efter mitt besök hos henne 😊 Alla kontroller gjorda och liten ligger rätt och är så gott som fixerad och tappen borta och öppen till viss del så värkarna jag haft har gjort en del trots allt 😍

Har haft sammandragningar hela dagen som såklart avtaget nu. Så typiskt!

Nu ska jag tvinga Thomas att åka en sväng! Sen blir det läggdags för mig, har värsta huvudvärken på länge!

Visst ja, höll på att glömma, dagens rätt 😉 Isterband o stuvad potatis!



Kommentarer
Postat av: Hanna

Det var en envis liten du har. Hoppas ni får träffas snart! Apropå bakmaskin/hushållsassistent så har vi en som heter assistent original. Den orkar stora degar och med stora tillbehörspaketet kan man göra allt från att mala köttfärs till smothies.


Svar: Hon är lika envis som jag säger min släkt och sämst på att passa tider som jag med ;) Tack snälla för tips låter som det jag letar efter <3
Kraaam till dig fina vän!
FamiljenKIDZ

2013-08-01 @ 10:27:10



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback