Puuh... Tröttmössan har åkt ner över hela mig!!

Är trött som aldrig förr, snälla säg att det bebis som vill att ska lägga mig tidigt för att jag ska vara utvilad när hon bestämmer sig för att komma (( inatt )) 😉..

En vecka kvar nu till BF 😍.

Vi tog med busarna till 31:an och käkade glass efter maten åkte en liten sväng och nu sitter jag och tittar på duktiga Fiddelie som plockar undan och när vi var iväg så dammsög Amanda och Robin fixade kvällsmaten åter igen ( hemmagjorda grillade hamburgare, det blev inte en smula kvar kan jag säga ) De är så Goa ❤..

Vad har du gjort idag min vän?



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback