Vilken middag vi fick.. ❤

Det var hur gott som helst, önskar man kunde spara det goda och äta det en gång till...

Toasten visade jag er igår, efter den fick vi helgrillad filé och bakad potatis med god svampsås!

Trodde jag tog massor av bilder men jag njöt av den goda maten och trevligt sällskap istället 😀 ..

Fick en bild men den visar inte i närheten hur god maten var!!

Robin, Nathalie och Amanda ❤❤❤
Tusen tack och hörrni, ni vet det här måste ni göra om 😊., LOVE!!

Nu åker jag och jobbar och efter jobbet DÅ vill jag föda barn 💗 ...OK!? 😜

Kram kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback