Det bjuder jag på...

Är hemma och med lite bättre värden på proverna, inte till doktorns belåtenhet men ändå lite bättre än i onsdags med bara EN dags vila!! Så nu är det vila som gäller, jag får jobba om jag vill men inga lyft eller kropps ansträngningar är tillåtna och absolut ingen stress! Samma gäller hemma ☺ Max 20 minuters ex disk/ta hand om tvätten i taget och sen vila vila vila...Dammsuga är förbjudet!! Visst låter det som hitta på!'
Otroligt nog är det sant!

Sköter jag mig nu, så slipper jag troligen helt att bli inlagd 👍👍

Skulle jag däremot bli sämre, mer och starkare huvudvärk eller ont i mellangärdet är det åka in DIREKT som gäller!

Är så glad att jag är hemma och inte helt sängliggande att jag bjuder på en bild med härliga pigmentsfläckar, rynkor och hela " nästan allafall " tjocka jag!

Kram min vän!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Lyssna nu, strunta i alla "onödiga måsten" - ta det lugnt och njut av att "bara vara" !! Kram


2013-06-08 @ 08:44:49
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback