Det blev ett dopp även idag!!

Nu är jag helt utslagen och längtar efter att få sova! Tur att det inte är långt till det är sovtime 👍

Har precis ( det blev lite sent idag ) lagat mat. Köttfärssås och spagetti, mums mums är som barnen när det kommer till denna rätt 😀.

Var förbi hos Morfar och önska honom lycka till inför sin operation " han ska få en pacemaker " min krutgubbe till morfar ❤ Han är bara bäst han!

Ett dopp i poolen hann vi med även idag såklart!

Hur har din dag varit min vän ?

Kraaam



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Gud va härligt !!
Här har jag en sjuk viggo och en ganska rörig tillvaro, men det som inte dödar härdar ;)
KRAM


2013-06-11 @ 21:43:57
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback