Det var inte såhär...

Jag hade tänkt mig, men men man styr inte över alla delar i sitt liv!
Hälsa är ett och det kan man inte köpa sig på Hemköp direkt! Bara att gilla läget!!

Sträng vila och inget annat, jag ska bara ropa om jag vill ha något 😋 Det ni!!

Men ärligt är jag orolig och rädd, har till 99% havandeskapsförgiftning och det är tydligen inget att leka med enl min Barnmorska eller läkare. Är hemma men ska tillbaka på fredag och ta nya prover efter extrem vila!
Hoppas hoppas att det hjälper!!

Jag blir allafall bortskämd 😊 mina äldsta söner och deras vänner lagat lyxmiddag och fixar här hemma☺

Är de inte för Goa ❤



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback