Ligger i sängen...

Har gjort det sen kl 22 igår, med bara ett par toabesök som avbrott!!

Huvudet värker och vågar som inget ta mig för ( stränga order att bara vila ) .
Hoppas, hoppas prover och mitt besök imorgon säger att de har fel och att det inte är Havandeskapsförgiftning!!
Snälla vän " håll en tumme för det "..Har ju massor att göra innan jag kan koppla av ( så det här är ju det mest stressade jag någonsin varit med om ) . Robin skämde allafall bort mig igår med supergod mat, säger det igen!! Han har ärvt sin Morfars grillkunskaper ❤

Gud så mycket gott han bjöd på!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback