Lilla loppan min 💕

Nu ligger bebis med huvudet ner och fötterna upp, nu vill doktorn bara att hon ska vĂ€nda sitt lilla ansikte inĂ„t med 😊..

Torsdagen den 4/7 Àr det UL i Linköping kl 8:00 för extra kontroll och ytligare bedömningen! Mina vÀrden i övrigt Àr desamma ( ingen stress tillÄten ) men de Àr nöjda om jag hÄller mig som det Àr nu!!

Dock har jag mÄtt extremt illa och spytt pÄ vÀgen hem, tömt tarmarna totalt!!

Är ganska matt nu, efter först en sömnlös natt med förvĂ€rkar och nu illamĂ„ende pĂ„ det, men ack sĂ„ glad att liten ligger ner med huvudet och mĂ„r bra ❀

Kram kram!!



Kommentarer



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback