Märkligt...

Att jag ska vara så tråkigt slö och på uselt humör!
Stackars min familj!!

Vill inget göra, men blir sur och mår skit om jag inget gör! Känner mig totalt nere i skorna!

Så idag tvinga jag mig själv att plocka undan, dammsuga, skura och tömma tvättkorgarna! GÖÖÖÖTT!!

Mår lite bättre, men då börjar gnället istället!!
Ställ in skorna, stöka inte till och kladda inte ner!!!
Stackars stackars barn och lite Thomas med!!

Hoppas detta är övergående och lägger sig när allt är klart för att lilla nian ska kommer 💞..

Vi fuskade och åt på Rasta idag, blev söndags meny för mig och mums vad gott det var 😊
Hälsade på hos Mormor o Morfar en stund " Morfar blir piggare och piggare, vilken krut gubbe han är min fina Morfar ".
Duschat barn och promenerat med Estelle har med hunnits med!

Nu väntar sängen och ett avsnitt med halv åtta hos mig!

Kram på er alla ☺



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback