Nu lägger jag mig ner..

Bara njuter en stund, av lugn och ro!!
Än är det inte sovdags, har en dotter ute på galej!
Ska inte hem förrän 01:30!!
Så natten är ung! Kanske vi blundar en sekund eller två! Ögonlocken är rätt tunga allafall 😀💤😴..

Var på Mvc idag och prover och tryck låg lika som förra gången, dock är jag rejält svullen ( massor av vatten ) 😱.
Alicia var med mig idag och fick lyssna på lillasysters hjärtljud, mina små prinsar somnade på vägen dit så de blev kvar med Pappa Thomas i bilen!

Kram min vän 😀

P,s imorgon har vi en vinnare som ska presenteras 😘



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback