Smörgåstårta..

Det var som inte nog med att Annika kom och städade som tok!

Hon bjöd på godaste smörgåstårtan med, åt så jag höll på spricka!! MUMS så gott det var!!

Det är få förunnat att ha en vän som jag ❤

Imorgon kör vi igen ( eller jag är inte så väldigt aktiv ) men Annika är desto effektivare kan jag lova :).

Några dagar i nästa vecka och sen ska det vara klart! Lagom till skötbordet och allt fint vi fick ska monteras och ställas i ordning!!

Fiddelie, Alicia och jag tittade över bebbekläderna och nu har vi allt vi behöver ( bättre att tvätta ofta och att ha få plagg som används ) sen kan vi komplettera efter lilla Niah är född om det behövs :).

Vad vi längtar nu!

Men först två veckors jobb, lite semester och sen en vecka jobba! Sen så är vi redo :D..

Ett litet problem bara, busungen måste vända sig om innan också :)

Kram alla!

P,s vinnaren får vi ta imorgon!





Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback