SOMMARTIDER ÄR HÄRLIGA TIDER!!

Sommar vad jag älskar sommar!!
Man tar med kaffekoppen ut till altanen och bara njuter i solen direkt på morgonen!

Alicia och jag försökte ta några seriösa bilder på oss i solen 😀 jomen det gick ju sådär😜Men kul hade vi och det är viktigast!

Nu ska vi gå och bada!

Ja ni förstår vilket lyxliv!!

Nu kan jag koppla av på riktigt, min underbara vän Annika som alltid ställer upp i vått och torrt💞 har lovat att hjälpa mig med storstädningen till lilla Junie ska bli vräkt från min mage och välkommen ut till oss andra i familjen!!

Hon är en Ängel som ställer upp min vän💗

Allt känns så mycket lättare nu, tack söta du ❤

Kram på er alla!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback