TACOS på en söndag!!

Det går ju faktiskt det med om man vill vara lite wild and crazy som vi!

Smaka väldigt gott måste jag säga, om det beror på att det är söndag eller att Nathalie o Fiddelie har fixat Tacosen låter jag er gissa 😀

Huvudvärken vill inte ge mig sig, håller på att bli riktigt sur på värken.
Vill bara slippa den helt, vet att det är ett av de tecken jag måste hålla koll på!
Men hur ska jag veta om det är Havandeskapsförgiftningen som bråkar eller åska i luften, eller för mycket jordgubbar och vitlök 😝.. Bästa vore att slippa huvudvärken helt och hållet👍 Visst!!

Kram



Kommentarer
Postat av: Fröken M

haha... vi är lik wild and crazy här och snart står tacos på bordet ;)
På fredagar äter jag hellre något godare om jag ska vara ärlig ( typ en köttbit med ett glas rött ), men viggo älskar tacos så det är givn söndagsmat hemma hos oss !
Kram

Svar: Kan inte hålla med dig mer om det, älskar en god köttbit <3
FamiljenKIDZ

2013-06-23 @ 18:07:31
URL: http://frokenmela.se
Postat av: Hanna

Ska du inte åka och koll upp blodtryck? Blir lite orolig när du har ont i huvudet hela tiden vännen...



Svar: Du vet hur galen dum jag är, tror minsann förståndet gått och lagt sig på mig.Går på kontroll på Mvc ofta och kollar och det är högt tyvärr men inte oroande högt som det är nu som tur är <3 Kraaam fina du!
FamiljenKIDZ

2013-06-23 @ 19:51:39



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback