Tänk om..

Om så bara för en kort stund varje dag kunna få leva i sina drömmar!

Då skulle jag få prata med dig igen Pappa ❤
Jag tänker ofta på hur bra vi hade det och hur skyddad och trygg jag var!

Hur allt skulle vara nu om vi fått leva kvar i den underbara dröm som var vår verklighet!

Du är så saknad och älskad Pappa ❤

Jag känner en sådan stor sorg att vår lilla Niah aldrig får träffa dig och våra barn inte har kvar sin älskade Morfar och jag min Pappa - En sorg för oss alla som saknar dig så!!

Känner ändå någonstans att du är här, du finns och ger av dig själv till oss alla dagar!!

Glöm inte bort att Änglarna finns, att de är här fast du inte kan se dem!

Pappa du är min Ängel - Älskar dig!!

Tror du var med Morfar idag!!

Operationen gick bra idag och morfar är utav krut!!
Är så tacksam för att allt gick bra!

Eddie tog en bild av mig för ett tag sen!
Såg nu att min Pappa står bakom mig, det är min tavla i bakgrunden, men jag tror han finns där hos oss alla som saknar och älskar honom!

Var rädda om er och varandra ❤




Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback