Thomas, Fiddelie och Alicia boar!!

Nu är skötbordet på plats, lillans kläder där de ska vara, nu saknas bara sängen också!

Thomas, Fiddelie och Alicia har varit så duktiga ( de boar bättre än vad jag gör )
De gör så fint 💞..

Eddie o jag har bakat massor av bullar istället ( inte många kvar som vanligt ) men det är ju meningen att de ska ätas upp 😀.
Lilly o Kalle ska få några också, som Eddie gjort helt själv till dem.

Känner mig lite orolig i kroppen, haft några kraftiga värkar ( så starka att jag brände en plåt bullar 😀) 29 dagar kvar nu!

Kan ju egentligen bli när som helst nu ☺

Kram kram



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback