Cirkusen kom till oss i bynn 👍

Vi kom precis hem, det blev en helkvĂ€ll för halva familjen 😃..


Cirkus med sockervadd och popcorn "ajabaja pĂ„ mig" kunde inte lĂ„ta bli sockervadden och rev i popcornskĂ„len med!! Vilken karaktĂ€r jag INTE har 😉

Efter cirkusen stannade vi och Ă„t pizza pĂ„ hemvĂ€gen ocksĂ„, sĂ„ nu ligger vi bara och jĂ€ser somnar nog till en stund innan vi mĂ„ste hĂ€mta Mirellah vid 2-tiden dĂ„ hon kommer hem frĂ„n Stockholm ( hon har sett pĂ„ SABATON mina favoriter ) TĂ€nk att fĂ„ Ă„ka pĂ„ skolresa till grönan och fĂ„ se SABATON !! Vilken dröm â˜ș..

NÀ nu sova en stund kl 08:15 ska jag infinna mig pÄ lasarettet imorgon!

Kram fina ni som tittar in đŸŒč



Kommentarer



Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback