Det blev ett tillfälligt avbrott..

Här på bloggen igår, var så otroligt trött så jag somna på soffan efter jobbet och sen blev det inte mycket mer gjort än grilla ( eller det gjorde inte jag heller, utan Thomas ) så med andra ord det var en rakt igen zombieee-Jessica dag efter jobbet dag igår ;)
Är rätt slö idag med och får typ inget gjort...Är inte på bästahumöret heller om jag ska vara helt ärlig!
Vi har en vild dispyt om våra små husdjur här hemma, sambon och jag är inte av samma menning när det gäller våra fyrbenta vänner :((...SÅ då får jag ge mig!! -För djurens bästa som Bossen säger!!
 
Finns det någon som söker en god vän att dela dagar/kvällar med, en liten kelgris som gärna ligger i ditt knä och myser. Liten älskar kel, mat och friskt vatten! Meeen ogillar härj ( som det lätt kan bli i vår stooora familj med många viljor. ) Lille liten är en bladning mellan Perser och grannkatt kanske ;) tät och mjukpäls söt som få och blir 2år den 21 augusti är kastrad, ser gärna att han får en kattkompis då han älskar allt med fyra tassar och funkar med allt och alla ♥
 
Hör gärna av dig om du tror dig kunna ge min vän ett långt och trivsamt liv tillsammans med dig!
 
Kraaaam på er alla :)
 
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback