En härlig promenad!

Vad skönt det är ute nu, mitt emellan vår och sommar!
Eddie, Alicia och jag tog lille Estelle ut på en promenad, härliga barn som pratade hela promenaden lång inte en sekunds tystnad " älskar att bara vara och lyssna på de små liven" det är livet det ❤...
När vi kom hem igen så ville Eddie att vi skulle titta till hans små husdjur piggels och piggels jr 😆Så inte Pappa lagat till dem och ätit upp med vitlökssmör😃
Men de mådde så bra så 👍

Jag gillar inte småkryp, fyy, det kryper i hela kroppen bara jag ser dem!!
Vad gillar du kryp och sniglar?

Ha en härlig kväll!
Kraaam/ Jessica



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback