Nu börjar barnvagns tankarna gå lös på riktigt!

Det är ett bra tag kvar tills jag får rulla barnvagn igen "ca 12v", men planeringen har jag börjat med allafall :)
 
Som det ser ut nu är det tre olika som jag inte kan bestämma mig för vilken som passar oss bäst :)
 
Vi börjar med Bugaboo Sahara, snyggaste Bugaboon ever som jag älskar tyget på denna och Camelon vet jag att jag älskar ♥
Hur mysigt skulle det inte vara att lägga ner ett litet nyfött gryn här ♥
 
Men sen älskar jag Bugaboo Donkeys sidokorg, hur smidigt är det inte att få med sig all shopping eller barnens skolväskor vid hämtning och lämning vid skolbussen och snygg är den med ♥
Åh så svårt detta är och sen har vi ju nytillskottet Buffalo en slitstark vagn i alla terränger med läcker design!
Sen är jag ju helt svag för Teutonia Elegance också som skiljer sig väldigt mycket från mina övriga val :)
 
Vilka svåra val man ska fatta :)
Vill du hjälpa mig att fatta ett bra beslut ? :)
 
Kram på er alla som tittat in idag ♥


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback