Rackarns bananer också....

Min trötthet tar slut på mina kvällar ;) och även en del av dagen!
Trodde först det berodde på vår spontana Stockholmsresa till Globen med mittinattten hemkomst!
Sen tänkte jag att det kanske beror på att jag är nästan hög-gravid trots allt!!
 
Meeen, så har typ 70% av de jag pratat med idag är lika trötta och sega, med lite lätt huvudvärk!
Så kan det var vädret? Eller vad kan vi skylla på tro :D...
 
Är du med känslig för vädret?
 
Jag ber allafall om ursäkt för dåligt med inlägg här på bloggen, men är det fullt upp på jobbet och lika mycket hemma efter jobbet med barnen lägg sen på att jag är sååå otroligt lat på morgonen och som en Zombie efter barnen somnat, orolig för min Älskade fina Morfar och så ska jag helst hinna prata med min kära sambo lite med innan jag slocknar! Så hoppas jag att jag är förlåten min glömska med inläggen.
 
Lovar att jag ska bättra mig och få fart på det här med bloggen åter igen :)
 
Är så sugen på en riktigt god köttbit och en smaskig förrätt, helst även en god dessert :)
Men plånboken säger billig mat är att föredra och gör inte plånboken det så gör sambon det ;)
 
Hmmm..!!
 
Ha en fin kväll min vän!
P,s 
Imorgon kommer det dyka upp en trevlig tävling här! Som jag tror ni ska gilla :) 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback