Sängliggande...

Hej Mina vänner!
 
Hoppas ni haft en härlig Valborg och att ni fått sova gott :)
 
Själv sitter jag i sängen och tycker sååååå himla synd om mig själv, är så sjuk hostar och det värker i luftvägrna tungt att andas......STACKARSLILLAJAG!    "ironisk"

Precis samma som barnen haft, syster och Mamma!
 

Syster min har skrämt upp mig lite, med att det här är bara början -Det är först efter en vecka det värsta kommer!!  Gulp!! jag som redan är rätt så ynklig ;).
 
Nathalie, Kevin och Mirellah hade sina vänner över här igår kväll! Kunde som vanligt inte säga nej och det vara ju bara några få som skulle komma!
 
Hahaha..Tror nog det var lite över 30-pers här :D men de skötte det bra och som vanligt oroade jag mig i onödan.
Lite städ är det kvar och det har de lovat att fixa idag.
 
Nä, solen skiner kanske skulle orka mig från  sängen ut till altanen :)
 
Ha en fin dag rara du ♥
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Annika

Krya å dig kram


:love:

Svar: Tack Bästis <3
FamiljenKIDZ

2013-05-01 @ 17:27:24



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback