Skolresa!

Tre av trollen ska på skolresa imorgon, Alicia, Melwin och Eddie. Gamla Linköping och titta på teater är det som står på schemat!

Skolresa innebär matsäck för hela dagen, vet att de kommer hem med minst halva matsäcken! Men ändå oroar jag mig att de fått med för lite varje gång 😃 Sån är jag 😜..

Vad tror ni?

-Fyra krabbelurer med sylt
-En dubbel macka med ost och skinka sallad, gurka och paprika
-Melonskiva
-Riskaka
-Tre festisar
-Digestivbar

Kommer de klara sig mellan 8 på morgonen till tre på eftermiddagen :)

Kram och godnatt min vän!



Kommentarer
Postat av: Fröken M

Du är en riktigt TOPPEN mamma vännen !!
Jag tror att det där kommer räcka GOTT OCH VÄL :)
Nu hoppas jag bara att regnet håller sig borta så det blir en riktigt härlig utflykt !!
KRAM och TACK för ditt bidrag till min insamling. Det betyder MASSOR

:love:

2013-05-30 @ 07:05:20
URL: http://frokenmela.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback