Vänner...

Vad gör ni en dag som denna? 
Solen lyser det är mitten av maj och fåglarna kvittrar, jag är ledig......Och har inte satt foten utanför ytterdörren!!
Är jag galet tokig, svar -JA!
 
Borde sitta ute på altan och njuta av värme och sol, dra lungorna fulla med frisk luft!
 
Hoppas du min vän är klokare än jag och njuter av vårvädret :)
 
Nu ska jag göra mig klar för att åka till Motala och MVC, hade tänkt hälsa på Morfar med som är kvar på lasarettet :'(..Vet inte om jag törs det, då jag fortfarande hostar och vill inte smitta honom.
 
Älskade Morfar ♥ Nu måste du bli pigg fort, så du får komma hem till Mormor ♥
Kry på dig Morfar <3


Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback