Vilken kväll!!

Vilken känsla när hela ( nåja nästan hela ) Globen jublar!!!

SVERIGE !!!!

Det var en upplevelse jag tar med mig och kommer minnas när jag blir gammal 😊

Men allt har sitt pris, somnade först vi tretiden inatt och har vart hur seg som helst på jobbet idag!!

Hälsade på Mormor o Morfar på väg hem och känslan av att se Morfar piggare är tusen gånger mäktigare än att Sverige tog guld!! Heja heja Morfar!

När jag kom hem, så hade världens goaste Nathalie fixat så fint här hemma, ordning o reda o rent hus!! Jag bara njuter av känslan!! Tack älskade barn ❤

Thomas han sover redan och busarna är trötta, nu ska bara Melwin o jag göra klart läxan sen är det Godnatt här med!

Puss o kram vän!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback