Vilken natt!!

Hej min vän!
En ny dag - nya möjligheter!

För mig en mycket trött morgon, har varit vaken kanske 75% av denna natt, de övriga 25% har jag drömt så konstigt så det vågar jag inte berätta!! HERREGUD!! Hur får jag ihop det i drömmen!

Har så mycket vatten i kroppen, så det känns som jag ska kvävs när jag ligger ner! " inbillning så klart" värk i benen och en krypkänsla! Trodde aldrig jag skulle längta efter min furex men nu gör jag det 😃 små saker och inget att gnälla över!

Nu ska jag äta upp mitt äpple och dricka upp mitt kaffe, sen är det jobba som gäller!

Ha en härlig dag min vän!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback