FlugTuren!!

Hoppsan hejsan!!
Det blev en fullsmackad eftermiddag och kväll. 
Kom precis nyligen hem och nu sitter jag med en varm och slö liten bebis😨.
Hönsmamma som jag är så blir jag såklart orolig!
Mammas lilla hjärta, fick sina första sprutor idag och gissar på att det är en reaktion på dem.

 " ser att jag verkligen behöver tvätta amningskudden, som vi brukar kalla bananen " 
Skäms en aning, men såg det inte förrän bilden blev tagen, blir att ta tag i morgon!!
Efter sprutorna åkte vi förbi Kidz och direkt hem, ge barnen kvällsmat och sen rusa på Alicias konsert!

Som handlade om två flugor som blev kära i varandra, dans, musik och sång för fulla muggar- En helt underbar konsert!
Barnen var så duktiga allihop!
Mormor följde med till Alicias glädje och tror nog Mormor med tyckte det var kul!
Vi avslutade det hela på BurgerKing, vi blev så mätta att vi trodde vi skulle spricka 😂😋.
Så härligt att bara få umgås, det händer för sällan bara, vi måste bli bättre på det 😊.

Nä. Undra om jag ska ringa 1177 för min lilla är verkligen riktigt slö " orolig " 😰

Kram på er!!



Kommentarer



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:


:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P
Kommentar:


Trackback